Lipstick Jungle Chapter Three: Pink Poison
S1, E3: Wendy Healy (Brooke Shields) must deal with the release of a new book, portraying her as a bad mother, by her rival, Janice Lasher (Lorraine Bracco). With both the public's and Lasher's eye on Wendy, she decides to bring her daughter with her to a "Women in Media" luncheon that does not go according to plan. Wendy is also faced with a tough decision about whether to allow a young actress to star in a racy film. Meanwhile, Nico (Kim Raver) makes a decision to slow down the affair with Kirby (Robert Buckley) and the relationship takes an unexpected turn. Elsewhere, Victory (Lindsay Price) decides that it is time to introduce Mr. Joe Bennett (Andrew McCarthy) to the girls, which will play a major role in which direction the relationship will go. Paul Blackthorne, Julian Sands, David Alan Basche, David Norona and Christopher Cousins also star.