Chapter Twenty: La Vie en Pose
S2, E13: Wendy (Brooke Shields) makes a daring bid on a highly sought after film but struggles in her new role as a single parent when Maddie (Sarah Hyland) goes off the rails in Shane’s (Paul Blackthorne) absence. Nico (Kim Raver) asks Dahlia (guest star Rosie Perez) to help boost her professional status and lands her a guest appearance on the “Today Show” with Kathie Lee and Hoda Kotb. Unfortunately, Nico’s attempt to improve her professional image ends up wreaking havoc in her personal life. Meanwhile, a newly engaged Victory (Lindsay Price) unsuccessfully tries to get her down-home, Midwestern parents and Joe (Andrew McCarthy) to get along. Robert Buckley also stars.