The Last Movie Stars Chapter Two: A Star Is Born
S1, E2: Finally able to go public as newlyweds, Paul and Joanne experience the ups and downs of Hollywood. Later, as the pressures of motherhood cause Joanne to take a step back from the limelight, Paul finds his star on the rise.