Chapter Two: “A Touch of Evil”
S1, E2: As new details of Jason’s death begin to emerge, Archie (KJ Apa) pleads with Miss Grundy (guest star Sarah Habel) to come forward with what they heard at Sweetwater River. Betty (Lili Reinhart) makes an effort to mend her friendship with Archie but takes a different stance with Veronica (Camila Mendes), who is trying to make up for her actions. With rumors around her brother’s death running rampant, Cheryl (Madelaine Petsch) deals with the pressure in true Queen Bee fashion, while tensions boil over when Jughead (Cole Sprouse) stumbles upon a secret Archie was hoping to keep hidden. Finally, plans for the annual fall pep rally move forward with a performance by Josie (Ashleigh Murray) and the Pussycats and a special appearance by Mayor McCoy (guest star Robin Givens). Marisol Nichols, Mädchen Amick and Luke Perry also star.