Chapter Two: Nothing Sacred
시즌 1, 에피소드 2: The jungle heats up -- Lorraine Bracco guest stars -- Wendy Healy (Brooke Shields) enjoys the box office success of her company's most recent movie, but not for long. Wendy finds out that a novel has been submitted for publication, promoted by her nemesis, Janice Lasher (guest star, Lorraine Bracco), defacing her as an empowered businesswoman and, even worse in her eyes, a bad mother. Elsewhere, Nico's (Kim Raver) relationship with Kirby (Robert Buckley) gets hotter, and instills Nico with this liberating mentality to shake things up around the office. Meanwhile, Victory (Lindsay Price) is troubled with the recent downsizing of her company to just one employee, herself. However, she is very intrigued by her new man, Joe Bennett (Andrew McCarthy), who is turning out to be a much different man than she imagined. Paul Blackthorne and Julian Sands also star.