Char and Garma
시즌 1, 에피소드 5: At Side 3, Dozle's development of humanoid mobile weapons makes dramatic progress with the assistance of Doctor Minovsky. Meanwhile, at the militar academy, Char befriends Garma and urges him to attack the Federation Forces barracks.