Charity Case
S1, E6: Irritated by all the cafeteria waste at school, Tessa motivates the student body to get involved with giving back. Unfortunately, their charity of choice involves helping residents of Florida improve their complexions. When Tessa introduces a homeless transsexual to the student body as part of a lesson, they decide that Tessa is really the person in need. Meanwhile, George receives a large dental bill from Noah, which puts a strain on their relationship.