Charlie in Charge
S2, E7: While Dre and Bow take Zoey on a trip to visit Bow's alma mater, Brown University, Dre battles with his fear of flying through a little pharmaceutical assistance to get him through the flight. One loopy miscommunication leads to another and Charlie ends up babysitting the kids. When Charlie shares details about Dominique, an old flame that has come back into the picture, the kids hatch a plan to charm her by pretending that the home and children are all a part of Charlie's domesticated lifestyle.