Charlie Shakes It Up
S2, E13: When Teddy, Amy and Charlie travel to Chicago, they wind up at the set of Shake It Up Chicago!, where everyone thinks they are a famous hip-hop duo. Amy convinces Teddy that this is her one shot at being on TV, and they enlist Rocky and CeCe's help.