Charm City
S6, E13: Detectives Briscoe (Jerry Orbach) and Curtis (Benjamin Bratt) team up with Baltimore Detectives Pembleton (Andre Braugher) and Bayliss (Kyle Secor) to help catch a man accused of setting gas bombs in New York and Baltimore. However, the NY detectives quickly discover that their methods of investigation strongly conflict with those of the Baltimore guys.