Сезон 1, серия 6: Yoigoshi's successful raid has earned his team 3 points. Noukin thought they had momentum on their side, but with Takaya scoring a huge number of points and Rokugen executing perfect defense, the tables are turned and the point spread grows larger and larger. The fact that all of Takaya's attention is trained on Ojo sitting on the bench makes Yoigoshi angry. With the widening point gap, Azemi...