Chase
시즌 8, 에피소드 12: Chase takes on a patient, Moira (guest star Julie Mond), who is a cloistered nun on the verge of making her life-changing vows, and through the treatment process, he and Moira form a unique connection that tests their faith and reason. But when Moira’s condition worsens and requires a risky surgery, Chase's judgment is compromised. Meanwhile, House and Taub try to remain one step ahead of each other's pranks.