Chasing a Ghost
S1, E6: After uncovering a string of alleged new victims, Elizabeth Chambers is hot on the trail of convicted conman Anthony Strangis. Joined by a former DOJ Special Agent, and armed with new intel, Elizabeth ends up face-to-face with the alleged scammer himself.