Chasing Ghosts
S2, E6: It’s almost Halloween, and the team investigates a spooky case where a wealthy lawyer is found dead in his haunted Victorian mansion, while Captain Wagner surprises everyone with his skills. At home, Eliott plays mediator between Morgan and Ava.