Powers Chasing Ghosts
S2, E8: Walker (Sharlto Copley) learns that something isn’t quite right with SuperShock (Michael Madsen), while Pilgrim (Susan Heyward) and Kutter (Justice Leak) investigate an elusive “Ghost.” Calista’s (Olesya Rulin) estranged father unexpectedly comes to town.