Chasing Giants
S1, E5: Fearless wildlife zoologist Jack Randall dives head first into a marine mystery: are majestic green sea turtles adapting to the devastating conditions of Australia’s dying Great Barrier Reef? While joining forces with a dedicated team of daring scientists, Jack dodges bull rays, snatches nurse sharks and wrangles dugongs.