Chasing the Serpent
S3, E5: Spawn has flashbacks of himself as Al Simmons sent downriver to capture the renegade Major Forsberg--guardian of the war mask of Ghengis Khan which contains the powers of Hell. We now realize that he is Wynn's mysterious prisoner. In hopes of redemption, Spawn sets out to free Forsberg. Meanwhile, Wanda searches for Terry, who has also been captured by Wynn and tortured. Wynn seeks and finds the mask for himself.