Put It On Your Mama
S8, E17: Karlie and her daughter collide with Pooh and her daughter at Rasheeda's event. Joc digs himself a deeper hole with Kendra. Scrappy struggles after a disastrous family get-together. Tokyo opens up to her mom about her personal struggles.