Whose Birthday Is It Anyway?
S10, E8: Erica Mena's birthday bash takes a turn when Tahiry confronts Cyn. Jim Jones learns to cook with Joe to rekindle his romance with Chrissy. Jada demands her money back from PHresher. Tahiry gets some terrifying health news.