Cheddar
S3, E18: Holt allows Amy and Jake to house-sit for him while he visits Kevin in Paris, but mayhem ensues when Holt's beloved dog, Cheddar, goes missing under their watch. Meanwhile, a romantic fling between Adrian Pimento (guest star Jason Mantzoukas) and Rosa disrupts Terry and the rest of the precinct.