시즌 1, 에피소드 1: After his divorce, sports store owner Ralf is looking for a new purpose in life - and a new love. But is there anyone in Marburg he doesn't know? Bookseller Maria encounters an old rival - both her affair Max, and her father are just waiting for her to lose her temper. Things escalate - and lead to a surprising encounter.