Chef Choi's Secret Menu, Ttukbaegi Bulgogi
Сезон 2, серия 8: Part 2 of the Invitation Day begins. From the local translators to the expert in charge of setting electrical lines at the restaurant! Will Jinny's Ttukbaegi be able to run the restaurant smoothly for those who helped? Chef Choi is back! He's back with the best new menu ever, ttukbaegi bulgogi. The meat won't get cooked when the orders get piled up. Will Chef Woo-shik make it as a chef again?