Chapter III: Chennai
S1, E3: Chennai's bustling metropolis is the home of international acting superstar Rajinikanth and the sickest street spots India has to offer. Jaakko Ojanen, Christian Bica, Nassim Guammaz and Rob Wootton live it up in their final stop on their tour.