Chez Second Grade
S2, E15: It’s Valentine’s Day! Will and Angie have reunited to help run the student-parent dinner at Hilltop, where the kids are serving up questionable meals to paying customers. Meanwhile, Big Red is back in town and Douglas is worried about how Poppy will react.