S1, E4: Mia invites her friends to her grandparents' ranch for the weekend. But when Olivia accidentally knocks down a neighbor's barn with a tractor, the girls promise to raise the money to rebuild it themselves. Complicating matters, Mia and Stephanie turn out to like the same boy, Martin. They'll have to learn to set aside their differences and work together if they're going to raise enough money to make good on their promise.