S1, E3: 1974–1977: More disappearances follow Ted to Utah where he is at law school. Elizabeth tumbles down the rabbit hole of doubt, wondering whether or not her boyfriend is the culprit. For a while, police rule him out. After a kidnapping survivor identifies Ted as her attacker, however, he is arrested, thrusting Elizabeth even further into limbo.