Chicken Fillet
S4, E1: Chris has been suffering with itchy, pus-filled lesions that cover his entire body. Lauren consults Dr. Emma about an unsightly forehead lump. Former pro-wrestler Chris has a mass on his shoulder. Sarah struggles with her red and lumpy nose.