Guy's Chance of a Lifetime Chicken Guy! Pop-Up
S1, E4: The candidates travel to Branson, MO, to host a Chicken Guy! pop-up at Guy Fieri's Branson Kitchen and Bar. Each pair has to plan a menu, create a marketing strategy, train the in-house staff and execute it during a two-hour service.