Chicken Leg Bitch
S1, E2: Heidi Montag drops by The Abbey. Marissa's mom travels to L.A. to try to convince her baby to come home. Lawrence and Brandi find out if they're 'fit' to be parents. Cory and Murray's relationship reaches a breaking point.