Chickens Come Home to Roost
S1, E10: In the Season One Finale, when Bumpy blackmails the mob in an effort to secure the safety of himself and his family, it doesn’t go as planned. President John F. Kennedy is assassinated. Teddy performs at the Apollo Theater in Harlem.