Chimdale
S4, E8: When Steve finds out he has scoliosis and has to wear a back brace, he becomes the laughingstock of the school, but feels better when Stan admits to wearing a toupee since he was Steve’s age. Meanwhile, Roger takes Francine to a weeklong spa retreat for two, but they run into problems when they try to sneak in an unpaid guest.