China: The Journey Begins
S1, E1: The Yunnan Province in China marks the first leg in the 2,700-mile journey of the Mekong River. Fed by countless tributaries and glacial meltwater, it traverses the land it helped shape, giving sustenance to the region's exotic, and often endangered, wildlife. Join us as we map the path of this mightiest of rivers.