Chocolate Louboutins
S1, E2: It’s Easter weekend in Beverly Hills but that doesn’t mean that there is any less drama. Adrienne is on her way to Vegas for a shoot with a hot male model but she reluctantly decides to takes her husband Paul. Meanwhile, Kyle and Kim start squabbling at their family’s vacation home in Palm Desert when Kyle accuses Kim of having no life outside her children, an accusation that just might be true.