Chocolate Pudding & a Cooler of Gatorade
S1, E6: Bridge, having realized her true passion for basketball, tries out for the WNBA. A visit with Father Eddie leaves an at-the-edge Rafi at a crossroads. Tutu reconnects with someone from her past.