Chocolate, the Flavor of the Month
시즌 20, 에피소드 4: Tom Nelson travels to Saskatchewan to hunt black bear with good friend Rob Nie. Tom and Rob target a large chocolate bear they spot on the Cuddeback. Tom will have to make a choice as he is confronted with a large black bear. Will he hold out?