Chocolates
시즌 1, 에피소드 6: A zombie is tormented by his human memories. A secret mission ends badly when the US Army Rangers face an enemy that seems to be bulletproof. Valencia must break an oath. Romeo is hunted by his own past, and Chainsaw uses his abilities to capture a monster.