Choice
S5, E7: Police patrolling Momma Sue's restaurant stumble upon an attack in progress. A woman is being assaulted and there is threatening graffiti on the walls. The victim is Jennifer Fulton (Josie Bissett), owner of the restaurant. After going to the hospital to get checked, she's in a rush to leave. Her husband, Craig (Ricky Aiello) is concerned, which leaves Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) to believe the suspect was not her husband, but could have been an underage drinker she busted earlier. The young man is Leon Ardilles (Victor Rasuk) and it turns out he was in the restaurant that night, and the paint on his fingernails matches the paint from the walls. He admits he was there and tagged the place, but Jennifer was already injured.