Сезон 1, серия 4: Coach Rivas has made it clear Zoe is the weak link on the team, so Devin takes it upon herself to improve Zoe's goalie skills. Mirabelle, in contrast, recruits a new goalie that she's met in detention who is clearly a far better at being a goalie than Zoe. Things come to a head when at a mandatory slumber party, Devin is forced to be a true leader and make the best choice for the team and Zoe.