Choreographed
S8, E9: Bob Saget, Catherine Bell, Chris Sarandon and Bernadette Peters guest star in a case of murder and infidelity - A woman, is found dead in Central Park, and medical examiner Warner (Tamara Tunie) can find no apparent reason for her death. Det. Stabler (Chris Meloni) begins the investigation by himself, talking to the victim's husband, Wesley (Chris Sarandon), who owns a dance troupe, as his friends Glenn (Bob Saget) and Naomi Cheales (Catherine Bell) pay a condolence visit. Stabler's investigation unravels a case of drugs, infidelity and an elaborate plot that impacts everyone involved in the troupe. Attorney Stella Danquiss, who defends Glenn, is played by guest star Bernadette Peters. In this star-studded episode, Stabler also discovers Det. Benson (Mariska Hargitay) is back in town, so he pays her a visit.