Chosen Warrior
S1, E2: Having transformed into Dragon Bone, Ryuujin Shougo is warped into a strange alternate dimension, where he fights the mysterious enemy Dark Bone. Dark Bone gives Dragon a hard fight, and drives him to the brink of destruction. Just then, three mysterious silhouettes appear behind Dragon.