Chris Hadfield
S1, E7: Social Media-Savvy Astronauts are taking over the cosmos. Dr. Neil deGrasse Tyson and Chris Hadfield, discuss social media and its usage among today’s astronauts in space. Former astronaut Dr. Mike Massimo and comedian Eugene Mirman comment on this trend.