Chris Has Got a Date, Date, Date, Date, Date
Сезон 15, серия 5: Taylor Swift agrees to go to a homecoming dance with Chris after he asks her via online video. However, when she starts to fall for him, her music takes a hit. Meanwhile, Peter decides to try a new profession and sees firsthand what it’s like to be an Uber driver.