Chris Reinacher
시즌 14, 에피소드 25: On an all-new episode of Ridiculousness, Chris Reinacher joins Rob, Chanel, and Steelo to talk about his and Steelo's podcast, "Wine and Weed," what it means to be GOING OUT ON A HIGH, and why we should FEAR THE DEER.