Christmas Extravaganza
S1, E1: Buddy Valastro and his team build a life-size gingerbread house to compete against a life-size snow globe designed by award-winning scenic designer David Gallo and his team. This interactive challenge will be judged by Jason Chatfield and Courtney Quinn.