Christopher Nolan
S1, E2: Nolan discusses The Science of Interstellar and how he translates his love of science to his films. Dr. Janna Levin, professor of Astronomy and Physics at Columbia University, and comedian Eugene Mirman are on hand to add some colorful commentary.