Chuck Versus Operation Awesome
S3, E4: When Awesome is mistaken for a super spy by the evil Sydney Price, Chuck must become his handler and show him the spy ropes. While on a mission for The Ring, they meet the mysterious Daniel Shaw. Meanwhile, Morgan gets promoted to assistant manager and must deal with Jeff and Lester's latest hijinks.