Chuck Versus the Crown Vic
S1, E11: Still licking his wounds after realizing Sarah still has feelings for Bryce (recurring guest star Matthew Bomer - "Traveler"), Chuck must assume the cover of being Sarah’s husband on a mission to foil a politically connected counterfeiter and yachtsman.