Chuck Versus the Gravitron
S2, E8: Chuck, Sarah and Casey shockingly learn Chuck's girlfriend, Jill (Jordana Brewster), is a Fulcrum agent in search of the Intersect. Captain Awesome's parents come for Thanksgiving.