Chuck Versus the Helicopter
S1, E2: As Chuck continues to come to grips with his new life as a spy, tension builds between his recently appointed partners, Sarah and Casey. When a doctor who seems to have a solution to Chuck's problem is killed, Casey and Sarah blame each other. Both agents persistently try to convince Chuck that the other one is responsible. Now it's up to Chuck to decide whom to trust.