Chuck Versus the Other Guy
S3, E13: Chuck, Sarah and Shaw reunite to find the Ring operative behind the death of Shaw's wife. Sarah has faith that Shaw is ready for the mission but Chuck is worried about his emotional stability. Meanwhile, Morgan considers leaving the Buy More.